.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورود كالاهاي اساسي با دلار1226 توماني

در حالي كه با اعلام پيشين دولت قرار شده بود ارز مرجع يا همان دلار 1226 توماني حذف شده و جاي آن به كالاهاي اساسي يارانه داده شود، روز گذشته حسن رادمرد، معاون توسعه بازرگاني داخلي وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعلام اين خبر‌كه در جلسه دوشنبه ستاد تنظيم بازار درباره روند واردات كالاهاي اساسي با ارز 1226 توماني تصميم‌گيري شد، اعلام كرد: قرار شد كالاهاي اساسي تا پايان امسال با ارز 1226 توماني تامين شود؛ قرارشد هيچ افزايش قيمتي در كالاهاي اساسي تا پايان سال ناشي از تغيير نرخ ارز انجام نشود.
وي بيان كرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به تامين نيازهاي كالايي خانوار روند تامين، توزيع و قيمت‌گذاري كالاهاي اساسي را همچنان با ارز1226 توماني انجام مي‌دهد.

 وي ادامه داد: كار توزيع، قيمت‌گذاري، نظارت و بازرسي در شبكه‌هاي توزيع تا پايان سال جاري بر اساس ارز 1226 توماني ادامه خواهد داشت وبه همين دليل هيچ كمبودي در كالاهاي اساسي نخواهيم داشت. رادمرد در پايان تاكيد كرد: در حال حاضر همه امكانات و ابزارهاي لازم براي استمرار برنامه‌هاي تامين و توزيع كالاهاي اساسي و حفظ آرامش در بازار در حال انجام است. طبق اعلام مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت كالاي اساسي تا سه ماه ديگر ذخيره‌سازي شده است. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.